نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

کار مهندسی عمران در کانادا

مهندسی عمران در کانادا
مهندسی عمران در کانادا

کار مهندسی عمران در کانادا عنوان مبحث دیگری است که برای مهندسانی که خواهان مهاجرت کانادا هستند از میزان در آمد آن و تا نحوه استخدام و پیدا کردن کار مناسب در سمت و سوی این رشته کاری ، بسیار اهمیت پیدا می کند.  ساخت های شهری و صنعتی، زیرساخت های حمل و نقل، پل ها، تونل ها، تسهیلات هیدرو تکنیکال همانند سدها، کانال ها یا مجراهای آب، سیستم های فاضلاب، ساختارهای نواحی متزلزل همه به نوعی با مهندسی عمران ارتباط دارند . اما بازار کار مهندسی عمران در کانادا به چی شکلی است؟

ویزای همراه آمریکا

اطلاعات جامع کار مهندسی عمران در کانادا :

آگاهی از شرایط کلی کار در کانادا با توجه به رشته و مهارت کاری یکی از لزومات مهاجرت هدفمند به کاناداست که ما درا ین بخش به کار مهندسی عمران در این زمینه می پردازیم: ? یکی از مشاغل پرطرفدار با بازار کار نسبتا خوب و با تنوع و گستردگی بسیار زیاد. دوستان عمران میدونن که چقدر حیطه کار در این گرایش متنوع و بالاست.از #استراکچر گرفته تا #مهندسی_آب_و_راه_و_خاک و …و در هر کدوم هم باز دنیایی متفاوت. قطعا نمیشه حتی در چند پست هم به طور کامل راجع به سیویل نوشت و من فقط سعی میکنم خیلی خلاصه توضیح بدم.     ? گرایش استراکچر یا همون #Designer یکی از گرایشهای اصلی عمرانه و دوستانی که ایران هستن این رشته رو به عنوان مهندسی طراحی سازه میشناسن. در ایران اگه شما بخواید در این فیلد کار کنید حتما باید آزمون طراحی #نظام_مهندسی رو بدید و حق امضا بگیرید. اینجا هم همین داستانه با کمی تفاوت.

بیشتر بدانید <>>>>   مجوز کار در کانادا

سازمان_نظام_مهندسی_اونتاریو یا:  

Professional Engineers Ontario (PEO)

  ? سازمان متولی بخش مهندسین اونتاریو هست که به تمامی کارهای مهندسین نظارت میکنه و ضمنا #آز_ون_نظام مهندسی یا  

#Professional_Engineering (P.eng)

  ? هم تحت نظارت این سازمان برگزار میشه.مساله ای که هست اینه که اگه قصد کار کردن در این فیلد رو دارید گرفتن مدرک  P.eng کاملا اجباریه و تا شما این مدرک رو نگیرید نمیتونید به عنوان مهندس طراح کار کنید. در واقع شما حق امضا ندارید و نمیتونید در هیچ شرکتی به عنوان مهندس یا طراح کار کنید مگر اینکه تحت نظر یه مهندس P.eng باشید که برای مدت کوتاه و فقط برای گرفتن P.eng  خوبه ولی نمیتونه داعمی باشه. راجع به بحث گرفتن P.eng  قبلا پست مفصلی گذاشته شده.   ? واما بازار کار…در تورنتو بازار کارش بد نیست نه اینکه عالی باشه ولی اگه یه مقدار تلاش کنید و صبر و حوصله به خرج بدید بلاخره به نتیجه میرسه. بهترین راه برای جذب کار شدن دوره های Co_op# هست و در بسیاری موارد اگه رزومتون خوب باشه و واقعا کار بلد باشید میتونید پس از کوآپ تو همون شرکت بمونید و کار کنید.   ? به نظر ما گذروندن دوره کوآپ برای این رشته جزو ضروریاته چون ما نه با کدهای طراحی اینجا و نه با نرم افزارهای طراحی اینجا آشنا نیستیم و دوره کوآپ به شما این فرصت رو میده که به دور از استرس مشغول یادگیری بشید و تجربه کانادایی کسب کنید. حقوق دریافتی استراکچر ها از سالی 60.000 تا شروع میشه و تا 140.000  دلار  هم میرسه. کار بسیار خوب و با پرستیژیه ولی مسوولیت بالایی هم داره.  

بیشتر بدانید <>>>>   شغل نیمه وقت در کانادا مختص دانشجویان

? نرم افزارها مورد استفاده دیزاین اینجا شامل :

  #STAAD_PRO #STTAD_FOUNDATION #ETABS #S_CONCRETE #QR_WALL #Tedds #Tekla_Structure #CAISSON #B_LINE #SP_COLUMN #SP_SLAB #SO_MATS   ? کدهای طراحی در کانادا هم :   CSA-S16 (#Steel) CSA-S23.1/2 (#Concrete) CSA-S23.3 (Concrete) CSA-S23.4 (Concrete) #NBC (#National_Buildings_Code) #OBC (#Ontario_Buildings_Code) #CFEM (#Canadian_Foundation_Engineering_Manual)   امیدوارم  با خواندن مقاله “کار مهندسی عمران در کانادا ”  به بینش صحیحی از کارمهندسی عمران در کانادا پیدا کرده باشید و با دید بهتری برای مهاجرت کاری کانادا اقدام کنید.  

[instagram-feed feed=15]

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
‫0/5 ‫(0 نظر)
بیشتر بدانید <>>>>   نقاشی ساختمان در کانادا را بهتر بشناسیم.
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

‫0/5 ‫(0 نظر)
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها