نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

لوله بازکنی در کانادا را بهتر بشناسیم

اگر شما نیز به دنبال مهاجرت و کار به عنوان لوله بازکنی در کانادا می باشید، پس شما باید بدانید که فرد خیلی خوش شانسی هستید که با حداقل شرایط می توانید به اقامت دائم (PR) کانادا دست یابید. چرا که لوله بازکنی ها در سراسر کانادا شغل مورد نیازی بوده و بنابراین از این طریق ممکن است با یا بدون پیشنهاد کاری به اقامت دائم (PR) کانادا دست یابید. همچنین شما باید بدانید که لوله بازکنی جزو لیست کد مشاغل ملی (NOC) کانادا محسوب شده و با کد شغلی 7251 شناخته می شود. بنابراین این شغل نیز جزء مشاغل مورد نیاز کشور کانادا محسوب شده و از بازار کار خوبی برخوردار می باشد.

لوله بازکنی ها از ایران و سراسر دنیا صلاحیت ثبت نام در سامانه جامع مهاجرتی کانادا یعنی سیستم اکسپرس اینترای (Express Entry) جهت کسب اقامت کانادا را دارند به شرط اینکه آنها سابقه، مهارت های درست و مدارک لازم را در کشور خودشان داشته باشند. به طور کلی، لوله باز کنی هایی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند بایستی بتوانند دانش یا سابقه کاری خودشان را در نقشه خوانی، ترسیمات و مشخصات فنی جهت تعیین و جایابی شبکه های آب و فاضلاب و نیز نصب، تعمیر و نگهداری سیستم ها و تجهیزات آب و فاضلاب و … ثابت کنند. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران شروش سعادت آماده ارائه مشاوره های تخصصی اخذ اقامت دائم (PR) به تمامی متقاضیان مهاجرت به کانادا از هر طیف شغلی می باشند.

بیشتر بدانید <>>>>   مهاجرت به کانادا با 5 روش استثنایی

ویزای کار کانادا

سوالات مکرر درباره لوله باز کنی در کانادا

لوله بازکنی در کانادا
لوله بازکنی در کانادا

تعداد هموطنان شاغل در بخش لوله کشی و لوله باز کنی کم نیست و برخی نیز به دنبال مهاجرت به کانادا و کسب اقامت دائم این کشور می باشند. برای این طیف از هموطنان ممکن است سوالاتی درباب شرایط مهاجرت لوله بازکنی در کانادا مطرح شود که ما در اینجا در پی پاسخگوئی به آنها می باشیم:

وضعیت بازار کار لوله بازکنی در کانادا

همانطوری که در مطالب فوق نیز بیان شد،  کار لوله بازکنی در کشور کانادا و در کلیه استان ها و قلمروهای این کشور جزء مشاغل با سطح نیازمندی بالا محسوب می شود. شما برای انجام این شغل در کانادا حتما نیاز به داشتن مدرک دانشگاهی و یا پیشنهاد کاری ندارید. فقط داشتن مدرک دیپلم متوسطه و نیز آشنایی با زبان انگلیسی یا فرانسه جزء پیش نیازهای این کار در کانادا محسوب می شود.  اما به خاطر داشته باشید که داشتن 5 سال سابقه کاری، برخورداری از مدرک دیپلم یا مدرک فنی و حرفه ای می تواند باعث ارتقای شرایط کاریتان در کانادا گردد.

بر اساس نیازسنجی بازار کار کانادا، مناطق پیش بینی شده نیازمند کارگران لوله باز کنی در کانادا در سال 2020 عبارتند از:

  • اونتاریو- منطقه شرقی
  • اونتاریو- ناحیه تورنتو بزرگ (GTA)
  • اونتاریو- منطقه شمالی
  • اونتاریو- منطقه جنوب غربی
  • جزیره پرنس ادوارد

شرایط کاری لوله باز کنی در کانادا

یکی از شرایط کار لوله بازکنی در کانادا اطلاع از زمان کار هفتگی د کانادا می باشد. معمولا لوله باز کنی ها در کانادا نیز بر طبق استاندارد کار این کشور 40 ساعت در هفته کار می کنند. رنج درآمدی لیست شده در اینجا بر مبنای میانگین های ملی کانادا و شامل کلیه سطوح سابقه از کارآموز (شاگرد) سال اولی تا استادکار ماهر را شامل می شود. البته دستمزدها بسته به قرارداد، شرکت، محل کار، قراردادهای جمعی و نیز شرایط اقتصاد محلی و ملی متفاوت می باشد. ضمنا در این مورد اضافه کار نیز در نظر گرفته نمی شود. با این توضیح درآمد سالانه لوله بازکنی ها در کانادا به شرح ذیل می باشد:

بیشتر بدانید <>>>>   آشپزی در کانادا
سطح مهارت میانگین درآمدی
شاگرد $26,000 (دلار)
استاکار $73,000 (دلار)

نحوه مهاجرت به کانادا به عنوان لوله بازکنی

مرحله اول برای برای استارت فرآیند مهاجرت کاری به کانادا به عنوان لوله بازکن از طریق تشکیل پرونده مهاجرتی در سیستم اکسپرس اینترای کانادا و در ادامه محاسبه امتیازات مهاجرتی در این سیستم با استفاده از سامانه رتبه بندی جامع کانادایی (CRS) می باشد. باید در جریان باشید که CRS امتیازات متقاضیان را بر مبنای شاخص های زیر به آنها اختصاص داده و در آخر نیز متقاضی واجد شرایط را با بالاترین امتیاز ممکن استخراج می کند:

شماره شاخص های ارزیابی حداکثر امتیاز
1 سطح تحصیلات 25
2 دانش زبان (فرانسه یا انگلیسی) 28
3 سابقه کار 15
4 پیشنهاد کاری 10
5 تطابق پذیری 10
  مجموع امتیازات حاصله 100

اما زمانی شما توسط سیستم جامع امتیازبندی (CRS) به عنوان متقاضی واجد شرایط انتخاب خواهید شد که حداقل امتیاز ماخوذه توسط شما بیشتر از 67 امتیاز باشد. در این صورت اداره مهاجرت کانادا (IRCC) به شما دعوت نامه درخواست یا همان ITA را ارسال خواهد کرد. بدین صورت، شما به عنوان متقاضی لوله بازکنی در کانادا فقط 60 روز مهلت خواهید داشت که تا درخواست اقامت دائم کانادا (PR) خود را تحویل دهید.

مراحل مهاجرت کارگران لوله بازکنی در کانادا

مسیر مهاجرتی کارگران لوله بازکنی به کانادا صرفا از طریق درخواست برنامه کارگر ماهر فدرال (FSWP) می باشد. هدف از این برنامه ابتکاری نیز تسهیل روند مهاجرت و اقامت کارگران ماهر خارجی می باشد که به دنبال کار در کانادا هستند. اما برای این منظور افراد می توانند با مراجعه به وب سایت اداره مهاجرت کانادا (IRCC)  و طی مراحل زیر درخواست خود را در سیستم اکسپرس اینترای کانادا ثبت نمایند:

  • تشکیل پروفایل آنلاین اکسپرس اینترای (Express Entry) جهت ورود به بانک متقاضیان این سامانه مهاجرتی
  • ارزیابی شرایط مهاجرتی متقاضیان از طریق امتیازدهی به معیارهای مدنظر با استفاده از سیستم جامع امتیازدهی (CRS)
  • ارسال دعوت نامه درخواست (ITA) به متقاضیان صلاحیت دار دارای بالاترین امتیازات در بانک متقاضیان
  • تحویل اسناد و مدارک درخواست اقامت دائم (PR) به سفارت کانادا و دریافت اطلاعات بیومتریک و در نهایت شرکت در مصاحبه حضوری
بیشتر بدانید <>>>>   لیست مشاغل کانادا

ارائه مجوز کار لوله بازکنی در کانادا در برخی از استان های این کشور الزامی است. برای اخذ مجوز کار به عنوان لوله بازکنی در کانادا، شما معمولا نیازمند گذراندن یک برنامه کارآموزی 4 ساله هستید. لازم به یادآوری است که به عنوان یک لوله بازکن ماهر با قبولی در آزمون کتبی بین استانی مهر قرمز شما می توانید از شانس کار در هر جایی از کانادا از همان روز اول برخوردار باشید. برای مشاوره جهت اخذ اقامت دائم (PR) کانادا وکلای مهاجرتی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آمادگی کامل برای ارائه مشاوره های تخصصی دارند.

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
‫0/5 ‫(0 نظر)
بیشتر بدانید <>>>>   شغل مناسب در کانادا، کلیدی برای موفقیت
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

[instagram-feed feed=15]

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا