نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

خرید ملک درایتالیا

خرید ملک در ایتالیا
خرید ملک در ایتالیا

برای بسیاری، خرید ملک در ایتالیا یک رویای مادام العمر است. با این حال، با کمی برنامه ریزی و دانش می توان این امر را به واقعیت تبدیل کرد. علی رغم اینکه ایتالیا در مقایسه با همسایگانی مانند اسپانیا و یونان، شهرت بسیار گرانی دارد. شما به خوبی می توانید قیمت های چشم نوازی را در مکان هایی مانند ونیز، میلان یا فلورانس پیدا کنید، اما بسیاری از مناطق روستایی ایتالیا بسیار مقرون به صرفه هستند. هنگام خرید خانه در ایتالیا، سعی کنید توسکانی را با اومبریا یا مسینا را با تراپانی عوض کنید، در این صورت ملک ارزان ‌تری بیش از 400€ (یورو) در متر مربع خواهید یافت. خانه های زیادی برای فروش در فاصله چند دقیقه رانندگی از یک شهر ایتالیایی وجود دارد. به عنوان مثال، 162000€ (یورو) ممکن است برای شما یک خانه ییلاقی پلکانی یک خوابه یا یک آپارتمان دو خوابه در دورست، انگلستان به شما بدهد.

ثبت شرکت در ایتالیا

اما، با همان قیمت  در Puglia، می توانید یک ویلای سه خوابه مستقل با یک باغ بزرگ خریداری کنید. به علاوه، یک رانندگی کوتاه به سواحل آفتابی، شهرهای جالب و یک فرودگاه خواهد بود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تلاش است تا با نگارش این مقاله، شما را جوانب مختلف خرید ملک در ایتالیا آشنا سازد.

2 دلیل برای خرید ملک در ایتالیا

اگر به ایتالیا نقل مکان کنید، می‌توانید ۱۵۰۰ ساعت آفتابی بریتانیا را با بیش از ۲۰۰۰ ساعت آفتابی ایتالیا عوض کنید. تصور کنید که می توانید تا ماه نوامبر در بالکن یا باغ خود با نوشیدنی بنشینید یا تابستان را در ساحل بگذرانید یا بازارهای محلی را کاوش کنید – آب و هوا کلیدی برای لا دولچه ویتا است. بیشتر ایتالیا دارای آب و هوای مدیترانه ای است و زمستان های مرطوب و خنک و تابستان های گرم و خشک دارد. معتدل ترین آب و هوا در امتداد ساحل و در مناطق جنوبی، از جمله جزایر سیسیل و ساردینیا است. دمای زمستان در جنوب به ندرت تا انجماد کاهش می یابد، در حالی که تابستان ها اغلب به 35 درجه سانتیگراد یا بالاتر می رسد. در کوهستان، هوای سرد از شمال اروپا می تواند برف بیاورد، و 294 پیست اسکی در ایتالیا وجود دارد.

جذابیت دیگر این است که چشم انداز ایتالیا بسیار متنوع است. کوه های آلپ و دولومیت در شمال دارای قله های پوشیده از برف، یخچال های طبیعی و دره های حاصلخیز هستند. در دامنه آنها دریاچه های بزرگ و زیبایی مانند دریاچه گاردا و دریاچه کومو قرار دارد. در مرکز ایتالیا، کوه‌ ها با دهکده‌ های زیبای بالای تپه ‌ها پر شده‌ اند، و در یک رانندگی کوتاه، در دشت‌ های همواری هستید که در امتداد ساحل قرار دارند. در یک منطقه واحد اغلب می توانید دشت ها، تپه ها، کوه ها و خط ساحلی زیبا را پیدا کنید. هفت مورد از مناظر فرهنگی آنقدر برجسته هستند که توسط یونسکو به رسمیت شناخته شده اند. آنها شامل تاکستان های Piedmont، ساحل آمالفی، Cinque Terre و Val d’Orcia هستند. طبیعت در 25 پارک ملی و 147 ذخیره گاه طبیعی به خوبی محافظت می شود.

بیشتر بدانید <>>>>   لیست مشاغل مورد نیاز ایتالیا

در شکل زیر به سایر دلایل خرید ملک ایتالیا اشاره شده است.

اهمیت حمل و نقل برای خرید ملک در ایتالیا

ایتالیا گزینه های حمل و نقل عالی دارد. اکثر مهاجران می خواهند ارتباط خود را با بریتانیا حفظ کنند، به خصوص با خانواده در خانه. ایتالیا بیش از 30 فرودگاه بین ‌المللی را در خود جای داده است و بیشتر این فرودگاه‌ ها دارای پروازهای کم‌ هزینه با خطوط هوایی مانند Ryanair و EasyJet هستند. از انگلستان، Ryanair و EasyJet هر دو به 22 فرودگاه ایتالیایی از انگلستان پرواز می کنند و قیمت های بسیار رقابتی را در طول سال ارائه می دهند. از لندن، پرواز به فرودگاه های شمال ایتالیا معمولا کمتر از 2 ساعت و کمتر از 3 ساعت به سمت جنوب طول می کشد. این امر آمدن و بازدید را برای خانواده آسان می کند و پتانسیل کسب درآمد از واگذاری املاک ایتالیایی خود به گردشگران وجود دارد.

وقتی صحبت از جابجایی وسایل شما به ایتالیا می شود، شرکت های اسباب کشی زیادی در زمینه حمل اثاثیه به ایتالیا تجربه دارند. شبکه خوب بزرگراه ها در سراسر کشور به همراه مناظر دیدنی، رانندگی در ایتالیا را لذت بخش می کند. حتی بردن حیوان خانگی خود به آنجا با طرح پاسپورت حیوان خانگی ساده است. می ‌توانید سوار کشتی شوید و از طریق فرانسه رانندگی کنید – به پیاده ‌روی سگ‌ های دوست‌ داشتنی در کوه ‌های آلپ فکر کنید و یا آنها را توسط یک شرکت متخصص در حمل و نقل حیوانات خانگی به پرواز درآورید. در صورتی ک بخواهید بین شهرهای ایتالیا سفر کنید، هزینه های سفر درون کشور به شدت مقرون به صرفه است و برای همین ایتالیایی ها به راحتی بین مناطق تفریحی خود جابجا می شوند.

نحوه خرید ملک در ایتالیاbe saved

آیا می دانستید که فرآیند خرید ملک در ایتالیا تنها 6 ماه طول می کشد؟ این بدان معنی است که ممکن است بتوانید خانه رویایی خود را زودتر از آنچه فکر می کنید خریداری کنید.با فکر کردن به تاریخی که ترجیح می دهید حرکت بزرگ را انجام دهید، شروع کنید. با پشت سر گذاشتن روز حرکت به جای جلو، می توانید معقولانه با در نظر گرفتن ضرب الاجل برنامه ریزی کنید.  ابتدا شروع به جمع آوری تیم حرفه ای خود از جابجایی کنید، از جمله یک مشاور املاک، وکیل، و یک متخصص ارز. همچنین ممکن است بخواهید با یک مشاور وام مسکن و مشاور مالی تماس بگیرید. اینها افرادی هستند که اطمینان حاصل می کنند که همه چیز به خوبی پیش می رود. گزینه های مالی خود را ارزیابی کنید و برای خود بودجه تعیین کنید. در ماه پنجم جستجوی خود را برای خرید ملک در ایتالیا آغاز کنید.

بیشتر بدانید <>>>>   ثبت شرکت در ایتالیا

همچنین باید در مورد چگونگی ساختار هر معامله برای خانه خود فکر کنید تا در صورت لزوم بتوانید سریع عمل کنید. کد مالی خود را دریافت کنید و یک حساب بانکی ایتالیایی باز کنید. در ماه چهارم، هنگام رزرو یک سفر بازدید، گزینه های خود را با مشاور املاک خود در میان بگذارید. با تیم خود بنشینید و تمام جنبه های خرید ملک خود را پوشش دهید تا مطمئن شوید همه چیز سر جای خود است. مراقب باشید که با وکیل و متخصص ارز خود صحبت کنید تا بررسی کنید که سپرده و ساختار قانونی شما آماده است. در ماه سوم، شروع به سازماندهی جلساتی با متخصصانی کنید که می‌توانند در زمینه‌های خاصی از نقل مکان به شما کمک کنند، از جمله قوانین ارث، مالیات بر دارایی، و حذف. در صورت لزوم در سفرهای بازدید اضافی رزرو کنید.

نکات امضای خرید ملک در ایتالیا

ثبات امضای یک پیشنهاد خرید  را در نظر بگیرید، که بیانیه ای است مبنی بر اینکه می خواهید ملک را با قیمت مشخصی خریداری کنید. این یک تعهد برای خرید است، اما فروشنده موظف به پذیرش نیست. پس از ارائه یک پیشنهاد، باید با یک (دفتر اسناد رسمی) قراردادی ترتیب دهید، که از طرف دولت ایتالیا این معامله را رعایت می کند. در مورد نحوه انتقال وجه برای خرید هماهنگی کنید. توصیه می شود از یک قرارداد فوروارد از طریق متخصص ارز خود استفاده کنید که نرخ ارز را برای 12 ماه ثابت می کند. به این ترتیب، اگر نرخ کاهش یابد، شما قفل خواهید شد و نیازی به پرداخت بیشتر نخواهید داشت. سپس شما باید قرارداد اولیه خود را امضا کنید  که توسط فروشنده نیز امضا شده است تا نشان دهد فروش ادامه دارد. در این مرحله سپرده خود را نیز پرداخت خواهید کرد.

وکیل شما و فروشنده با دفتر اسناد رسمی کار خواهند کرد تا مدارک را تأیید کنند، که ممکن است چند هفته طول بکشد. می ‌توانید از این دوره برای برنامه ‌ریزی هر گونه دکوراسیون و بازسازی جدید و همچنین اطمینان از اینکه همه چیز برای اتصال خدمات شهری آماده هستید، استفاده کنید. در نهایت لازم است برای امضا (سند فروش عمومی) در کنار فروشنده در دفتر اسناد رسمی حضور یافته و پرداخت نهایی انجام شود. سپس می توانید زندگی جدید خود را در ایتالیا شروع کنید!

بهترین شهرها برای خرید ملک در ایتالیا

تصمیم گیری در مورد اینکه بهترین مکان برای خرید در ایتالیا کجاست می تواند دشوار باشد. اما شمال توسعه ‌یافته فرصت ‌های کاری بیشتری را ارائه می ‌کند، در حالی که مناطق مرکزی دارای مناظر حومه شهر و مناطقی با جوامع مهاجر مستقر هستند. اگر دریا، خورشید و سرعت آهسته زندگی آرزوی شماست، به سمت جنوب آفتابی بروید. برخی از محبوب ترین مناطق برای مهاجران عبارتند از دریاچه کومو و توسکانی، با آبروزو و پوگلیا نیز خریدارانی را به خود جلب می کنند که به دنبال خرید خانه های بیشتری برای پول خود هستند. اگر چشم انداز کافی نبود، ایتالیا همچنین دارای 53 مکان میراث جهانی یونسکو است، که بیش از هر کشور دیگری است و فرصت های عالی برای هر کسی که به دنبال خرید ملک است می تواند آن را آزاد کند.  شهرهای محبوبی مانند رم، ونیز و فلورانس مکان‌های جاودانه‌ای با جذابیت ماندگار هستند.

بیشتر بدانید <>>>>   مهاجرت تحصیلی به ایتالیا

شاید همیشه می خواستید در میان شلوغی یک شهر ایتالیایی زندگی کنید، یا شاید بخواهید در ملکی سرمایه گذاری کنید که در زمانی که در شهر نیستید درآمد اجاره به ارمغان بیاورد؟ در هر صورت، تعدادی از گزینه های فوق العاده مرکز شهر در ایتالیا در دسترس شما هستند. در پایتخت، تاریخ در هر نقطه وجود دارد. در کنار بقایای امپراتوری روم، مرکز شهر دارای ساختمان‌های باروک و رنسانس است که به آپارتمان‌ ها و پنت‌ هاوس‌ های لوکس تبدیل شده ‌اند. برخی از پرطرفدارترین املاک دارای چشم‌ اندازی از پله ‌های اسپانیا، پیازا ناوونا، پانتئون یا فواره تروی هستند. همچنین می ‌توانید قصرهای زیبای قرن پانزدهمی را با کف ‌های چوبی سخت، شومینه ‌های پرآذین و نقاشی‌ های دیواری پیدا کنید. ویلاها و هتل های منحصر به فرد دیگری را می توان در حومه شهر برای فروش یافت. اگرچه مرکز رم همیشه با گردشگران شلوغ است.

معرفی میلان برای خرید ملک در ایتالیا

میلان را بسیاری پایتخت اقتصادی و مالی ایتالیا می دانند. این شهر همچنین شهر مد و طراحی است. اینها با هم، آن را به یکی از نیروگاه‌ های اقتصادی کشور تبدیل می ‌کنند و بازار شغلی پررونقی و صحنه استارت ‌آپ‌ های متمرکز در اطراف Porta Garibaldi دارد. با مراقبت ‌های بهداشتی با کیفیت و مدارس بین‌ المللی خوب، این شهر یک شهر عالی برای جا به‌ جایی خانواده است، و نزدیکی به اروپای مرکزی (و فرودگاه اصلی و سه ایستگاه قطار کلیدی) سفر به اطراف و بازگشت به خانه را آسان می ‌کند.

میلان همچنین به دلیل بازار پررونق املاک خود، با افزایش قیمت ‌ها سال به سال، رم جدید (و بارسلونا جدید) لقب گرفته است، بنابراین این می‌ تواند یک فرصت سرمایه ‌گذاری فوق‌ العاده برای خریداران ملک باشد. این بازار پررونق به یک آپارتمان با موقعیت خوب در یک ساختمان تاریخی تبدیل می شود که قیمت آن از حدود 500000€ (یورو) شروع می شود.

در جدول زیر به برخی از شهرهای دیگر برای خرید ملک اشاره شده است.

شهر فلورانسیک آپارتمان دو خوابه در نزدیکی مرکز تاریخی فلورانس می تواند از 340000 یورو قیمت داشته باشد
شهر لوکا، توسکانی  هزینه یک خوابه یک خوابه از حدود 200000 یورو و یک آپارتمان شیک دو خوابه در یک ساختمان قدیمی می تواند از 380000 یورو باشد
ونیزقیمت ها حدود 9000 یورو برای هر متر مربع برای مناطق پربازدید، 6000 تا 7000 یورو برای مناطق کمی خارج از مرکز مانند Cannaregio است

کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از اطلاعات لازم در مورد شهرهای دیگر ایتالیا برخوردارند و می توانند شما را راهنمایی نمایند.

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
بیشتر بدانید <>>>>   لیست مشاغل مورد نیاز ایتالیا
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا