نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

ثبت شرکت در استرالیا

دلایل بی شماری وجود دارد که متقاضیان مختلف از سرتاسر جهان را به ثبت شرکت در استرالیا سوق داده است. از یک سو استرالیا بخشی از منطقه اقیانوسیه است و این قاره ششمین قاره بزرگ جهان است که دارای گستره جغرافیایی وسیعی است. بیش از هفت ایالت امکانات متنوع و گسترده ای را برای شرکت های ثبت شده در استرالیا فراهم می کنند. از سوی دیگر در استرالیا، ثبت شرکت بسیار ساده است. در حدود یک هفته می توان یک شرکت در استرالیا تشکیل داد. در استرالیا، ثبت شرکت توسط یک مرجع جداگانه نظارت می شود. رعایت الزامات شرکت برای انتصاب مدیران کلیدی در استرالیا بسیار مهم است. متقاضی باید یک مدیر مقیم استرالیا استخدام کند. این وظایف شامل مدیریت شرکت می شود. همچنین مراکز شهری مختلفی از جمله سیدنی، ملبورن، پرث و کانبرا وجود دارد

ثبت شرکت در استرالیا
ثبت شرکت در استرالیا

10 شغل پردرآمد در استرالیا

برای ثبت شرکت در استرالیا، متقاضی به (شماره شرکت استرالیایی)، (شماره پرونده مالیاتی) و شماره تجاری استرالیا نیاز دارد. این بزرگترین کشور در اقیانوسیه است که آن را به مکانی مناسب برای یک کارآفرین برای شروع یک تجارت تبدیل می کند. استرالیا قراردادهای تجارت آزاد با سایر کشورها دارد که به آن اجازه می دهد تجارت بی وقفه انجام دهد. جدای از آن، استرالیا دارای DTAA با چندین کشور دیگر است. یک سرمایه گذار دوبار مالیات نمی گیرد. هر پولی که در استرالیا به دست می آید را می توان به کشور خود بازگرداند. نکته جذاب دیگر اینکه دولت استرالیا یک طرح آزادسازی سرمایه گذاری خارجی دارد. در نتیجه، سرمایه گذار باید مراحل ثبت شرکت در استرالیا را طی کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با توجه به چنین شرایطی، مسیر ثبت شرکت شما را تسهیل نماید.

مراحل 1 و 2 ثبت شرکت در استرالیا

مرحله 1 – آیا یک شرکت برای شما مناسب است؟

شما باید تصمیم بگیرید که آیا یک شرکت با نیازهای شما مطابقت دارد یا باید از ساختار تجاری متفاوتی استفاده کنید. Business.gov.au یک ابزار عالی “به من کمک کنید تصمیم بگیرم” دارد که می تواند به شما کمک کند ساختار کسب و کار را که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد و ثبت نام هایی را که باید در نظر بگیرید، ایجاد کنید. یک شرکت شخص حقوقی خود است و به شما امکان می دهد در سراسر استرالیا تجارت کنید. همچنین می توانید از امتیازات دیگری مانند نرخ مالیات شرکت یا مسئولیت محدود استفاده کنید. ثبت شرکت با ثبت نام تجاری متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر، ساختار کسب و کار خود را ببینید.

بیشتر بدانید <>>>>   10 شغل پردرآمد در استرالیا

همچنین می توانید انواع مختلفی از شرکت ها را ثبت کنید که در جدول زیر اشاره شده است.

سازمان های انتفاعی یا خیریهشرکت های هدف خاص
نهادهای استرالیایی قابل ثبتوسایل نقلیه سرمایه گذاری جمعی شرکتی

مرحله 2 – انتخاب نام شرکت

هنگام انتخاب نام شرکت باید به چند نکته توجه کنید. نام یک شرکت نمی تواند با نام موجود یکسان باشد شما فقط می توانید از نامی استفاده کنید که با نام شرکت یا کسب و کار موجود یکسان نباشد. از جستجوی موجود بودن نام چک ما استفاده کنید تا ببینید آیا نام مورد نظر در دسترس است یا خیر. اگر صاحب نامی مشابه هستید، ممکن است در برخی موارد بتوانید نام شرکت را ثبت کنید: نام تنها در صورتی در دسترس شرکت پیشنهادی است که آن فرد یک مدیر یا عضو پیشنهادی شرکت است. قبل از می 2012، امکان وجود چندین کسب و کار با یک نام وجود داشت تا زمانی که در ایالت ها و مناطق مختلف ثبت شده باشند. این دیگر تحت ثبت ملی ASIC امکان پذیر نیست.

مرحله سوم  ثبت شرکت در استرالیا

مرحله 3. شرکت شما چگونه عمل خواهد کرد؟

قبل از ثبت نام، باید تصمیم بگیرید که شرکت شما چگونه اداره می شود. شرکت شما می تواند توسط: قوانین قابل تعویض قانون اساسی خودش یا ترکیبی از هر دو قوانین قابل تعویض قوانین قابل تعویض در قانون شرکت ها هستند و مجموعه ای اساسی از قوانین برای مدیریت شرکت شما هستند. اگر شرکتی نمی خواهد اساسنامه داشته باشد، می تواند به جای آن از قوانین قابل تعویض استفاده کند. استفاده از قوانین قابل تعویض به این معنی است که شرکت شما نیازی به قانون اساسی مکتوب ندارد. این بدان معناست که با تغییر قانون، هزینه ای برای به روز نگه داشتن آن ندارید. قانون اساسی یک شرکت همچنین می تواند به جای استفاده از قوانین قابل تعویض، یک اساسنامه مکتوب داشته باشد. شرکت ها باید یک نسخه از اساسنامه خود را همراه با سوابق شرکت خود نگه دارند.

برای اطلاعات بیشتر به قانون اساسی و قوانین قابل تعویض مراجعه کنید. ضوابط ویژه برای شرکت های انحصاری مدیر/عضو اگر یک شرکت انحصاری فقط یک صاحب دفتر داشته باشد، آنها نیازی به پیروی از قوانین قابل تعویض یا داشتن اساسنامه ندارند. اگر مدیر/عضو دیگری منصوب شود، قوانین قابل تعویض به طور خودکار برای شرکت اعمال می شود. این می تواند در تاریخ بعدی به قانون اساسی تغییر کند. ساختار را به اشتراک بگذارید یک شرکت انحصاری نباید بیش از 50 سهامدار غیر کارمند داشته باشد و یکی از موارد زیر باشد: محدود شده توسط سهام، یا شرکت نامحدودی باشد که دارای سرمایه سهام باشد. یک شرکت انحصاری نباید هیچ گونه فعالیتی را انجام دهد که مستلزم افشای اطلاعات برای سرمایه گذاران باشد. آنها فقط می توانند سهام را به اعضای شرکت یا کارمندان / شرکت های تابعه شرکت ارائه دهند.

بیشتر بدانید <>>>>   مشکلات زندگی در استرالیا

مراحل 4 و 5 ثبت شرکت در استرالیا

مرحله 4. تعهدات خود را به عنوان صاحب دفتر درک کنید.

 اگر صاحب دفتر یک شرکت هستید، باید الزامات قانون شرکت ها را دنبال کنید. این شامل انجام تعهدات قانونی شما است که شامل موارد زیر است: اطمینان از به روز نگه داشتن جزئیات شرکت نگهداری سوابق و جزئیات شرکت در ثبت پرداخت هزینه های تسلیم مناسب و هزینه های بررسی سالانه در صورت لزوم. صاحبان دفتر در نهایت مسئول پایبندی یک شرکت به قانون شرکت ها هستند. برای اطلاعات بیشتر به شرکت و قانون مراجعه کنید. مدیران شرکت طبق قانون ملزم به درخواست شماره شناسایی مدیر (شناسه مدیر) هستند. هنگامی که یک شناسه کارگردان داشته باشید، برای همیشه برای شما منحصر به فرد خواهد بود. در صفحه شماره شناسایی مدیر ما اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 مرحله 5. از صاحبان دفتر، اعضا و اشغالگران رضایت بگیرید.

 شما باید رضایت کتبی را از افرادی که این نقش ها را پر می کنند دریافت کنید: کارگردان (باید بالای 18 سال داشته باشد) منشی (باید بالای 18 سال داشته باشد) عضو (هر شرکت باید حداقل یک عضو داشته باشد). حداقل یک مدیر و منشی یک شرکت اختصاصی باید به طور معمول در استرالیا اقامت داشته باشد. حداقل 2 مدیر یک شرکت سهامی عام باید به طور معمول در استرالیا اقامت داشته باشند. از صاحب آدرس دفتر ثبت شده خود رضایت بگیرید اگر دفتر ثبت شده شما متعلق به شرکت نیست (مثلاً دفتر حسابداری شما است)، باید اجازه کتبی آنها را برای استفاده از آدرس دریافت کنید. لازم نیست کپی رضایت کتبی خود را برای ما بفرستید، اما باید آن را با سوابق خود نگه دارید. همچنین باید یک ثبت نام برای ثبت جزئیات اعضای شرکت خود راه اندازی کنید

مرحله 6 ثبت شرکت در استرالیا

مرحله 6 – ثبت شرکت

شما می توانید با استفاده از خدمات ثبت کسب و کار دولت استرالیا یک شرکت ثبت کنید. BRS چندین ثبت نام تجاری و مالیاتی را در یک مکان ترکیب می کند و شروع یک تجارت را آسان تر می کند. همچنین شما می توانید انتخاب کنید که یک شرکت را از طریق یک ارائه دهنده خدمات خصوصی ثبت کنید. این می تواند حسابدار، وکیل شما یا کسب و کار دیگری باشد که خدمات آنلاین را با ASIC ارائه می دهد. آنها معمولاً برای خدمات خود هزینه ای بالاتر از مبلغی که ASIC دریافت می کند، دریافت می کنند. برخی از انواع شرکت ها برای ثبت نام آنلاین در دسترس نیستند، از جمله:

بیشتر بدانید <>>>>   مهاجرت تحصیلی به استرالیا

یک شرکت با مسئولیت نامحدود

شرکتی با ارزش سهام فردی بیش از چهار رقم اعشار (به عنوان مثال 0.00042)

یک شرکت محدود شده توسط سهام که به عنوان CCIV ثبت می شود.

یک شرکت عمومی، با شماره شرکت استرالیایی به عنوان نام شرکت و جایی که شرکت توسط قانون اساسی اداره می شود، یا جایی که محل تولد صاحب دفتر شرکت باعث خطا می شود، یا جایی که آدرس شرکت توسط ASIC پذیرفته نمی شود و یا جایی که متقاضی با شرایط تخفیف دهنده دیگری مواجه است. در صورت تمایل به ثبت یکی از انواع شرکت های فوق، باید از طریق کاغذی درخواست ثبت نام نمایید.

در مرحله ثبت شرکت به صورت کاغذی، جزئیات زیر را درج کنید.

ثبت شرکت در استرالیا

مزایای مالیاتی و مسئولیتی ثبت شرکت در استرالیا

با ثبت شرکت در استرالیا، مسئولیت شخصی خود را محدود خواهید کرد: شما به عنوان یک تاجر انحصاری یا شراکت مسئول تمام جنبه های تجارت خود از جمله بدهی ها و زیان ها هستید. علاوه بر این، در صورت فروش محصول معیوب یا خطا، شخصاً مسئول خواهید بود. اداره یک کسب و کار به این روش می تواند مخاطره آمیز باشد زیرا دارایی های شخصی شما را در معرض خطر قرار می دهد. از سوی دیگر، یک شرکت یک نهاد حقوقی جداگانه است که به شما امکان می دهد از دارایی های شخصی خود در برابر فعالیت های تجاری خود به راحتی محافظت کنید. بدهی هایی که به شرکت متصل می شوند به شما متصل نمی شوند و به شما این امکان را می دهند که روی رشد کسب و کار خود تمرکز کنید.

نکته دیگر با ثبت شرکت در استرالیا، می توانید تعهدات مالیاتی خود را به حداقل می رسانید: احتمالاً بر اساس ساختار شرکت، بسته به میزان درآمد کسب و کار شما، مالیات کمتری پرداخت خواهید کرد. نرخ مالیات فعلی شرکت ها و مشاغل کوچک در استرالیا کمتر از بالاترین نرخ مالیات فردی است. به عنوان یک مالک انحصاری، شما به عنوان یک فرد مشمول مالیات می شوید و سود کسب و کار شما در درآمد شخصی شما لحاظ می شود. علاوه بر این، شرکت شما واجد شرایط معافیت های مالیاتی مختلف برای تبلیغات، آموزش و تعمیرات و نگهداری خواهد بود  که موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این ارتباط می تواند تجارب پیشین خود را در همراهی سرمایه گذاران در اختیار شما قرار دهد.

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
بیشتر بدانید <>>>>   مهاجرت کاری به استرالیا
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا