نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

تحصیل در مدارس شبانه روزی استرالیا

پیش از هر چیز می توان گفت تحصیل در مدارس شبانه روزی استرالیا هم برای دانش آموزان محلی و هم برای دانش آموزان بین المللی ایده آل هستند و بستر ارزشمندی را برای دانش آموزان فراهم می کنند تا از نظر تحصیلی به پتانسیل های بالقوه خود دست یابند و همراه با ارائه حمایت و راهنمایی برای رشد روانی، اجتماعی، عاطفی و معنوی آنها هستند. فهرست مدارس شبانه روزی استرالیا روش بسیار خوبی را برای دانش آموزان پوشش می دهد تا مزایای آموزش با کیفیت بالا را با محیط مسکونی حمایتی و مراقبتی ترکیب کنند. یکی از بهترین مدارس شبانه روزی در استرالیا این است که چگونه می توان آنها را به یک معنا مدارس نیمه شبانه روزی نامید، زیرا آنها مدرسه نیمه شبانه روزی و بخشی مدرسه شبانه روزی هستند. این مدارس برخی از دانش آموزان را به صورت تمام شبانه روزی یا نیمه شبانه روزی می پذیرند.

تحصیل به زبان انگلیسی در استرالیا

تحصیل در مدارس شبانه روزی استرالیا

حتی فرصت‌ هایی برای دانش‌ آموزان روزانه وجود دارد که در برخی از فعالیت ‌های طراحی‌ شده برای دانشجویان شبانه‌ روزی، مانند وعده ‌های غذایی روزانه، خدمات مطالعه و گردش‌های تفریحی سهیم شوند. استرالیا دارای تعداد زیادی مدارس شبانه روزی خوب است که محیط های آموزشی متنوعی را ارائه می دهند. مدارس شبانه روزی پسرانه تک جنسیتی و مدارس شبانه روزی دخترانه می توانند تکنیک های یادگیری خاص جنسیت را ارائه دهند و دانش آموزان خودانگیخته و فعال را تشویق کنند. مدارس شبانه روزی مشترک می توانند در توسعه مهارت های اجتماعی، اعتماد به نفس و احترام متقابل همراه با آمادگی برای تعاملات زندگی بزرگسالان کمک کنند. با توجه به سابقه اعزام ها از سوی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با تجارب ما همراه شوید.

دلایل تحصیل در مدارس شبانه روزی استرالیا

تحصیل در استرالیا به فرزند شما آموزش عالی و همچنین محیط زندگی دلسوزانه و انتخاب های عالی در فعالیت های فوق برنامه برای انجام با دوستان در یک محیط پذیرفته شده ارائه می دهد. تحصیل در استرالیا به دانشجویان بین ‌المللی برتری در یادگیری، فرصت ‌های فوق‌العاده برای شرکت در فعالیت ‌های فوق برنامه با دوستان و یک محیط یادگیری قابل قبول در یک جامعه چند فرهنگی را ارائه می ‌دهد. مدارس شبانه روزی خصوصی بالاترین سطح یادگیری آکادمیک را ارائه می دهند و بسیاری از دانش آموزان این مدارس به طور مداوم بهترین نتایج را در امتحانات دولتی یا ملی کسب می کنند. نکته دیگر وجود محیط زیست بین المللی است و اینکه پس از فارغ التجصیلی از مدارس شبانه روزی، شما در دانشگاه با دانشجویان تقریباً از همه کشورهای جهان به ویژه چین، اندونزی، ژاپن، سنگاپور، یونان، آلمان، فرانسه، روسیه، ترکیه هم مسیر می شوید.

بیشتر بدانید <>>>>   10 شغل پردرآمد در استرالیا

از آنجایی که استرالیا تبدیل شدن به یک جامعه چند فرهنگی را پذیرفته است، حتی به جوانترین دانش آموزان نیز آموزش داده می شود که افراد از فرهنگ ها و ملیت های دیگر را بپذیرند. این بخشی از برنامه درسی ملی در هر مدرسه است. این بدان معناست که فرزند شما به راحتی دوست پیدا می کند، که در یک مدرسه شبانه روزی ضروری است. این احتمال وجود دارد که کودکان دیگری از کشور شما در همان مدرسه وجود داشته باشند که می تواند به فرزند شما کمک کند تا ساکن شود و از مدرسه لذت ببرد. اگرچه معلمان فقط از زبان انگلیسی برای تدریس یک کلاس استفاده می ‌کنند، دانش ‌آموزان متوجه می ‌شوند که بسیاری از معلمان و دانش‌ آموزان دیگر از کشورهای دیگر آمده ‌اند و می ‌توانند در زمان ‌های غیر کلاسی در مدرسه شبانه ‌روزی به زبان‌ های دیگر صحبت کنند.

پرسش هایی درباره تحصیل در مدارس شبانه روزی استرالیا

چرا باید در یک مدرسه شبانه روزی در استرالیا ثبت نام کرد؟

شما می توانید دانش خود را گسترش دهید، بیاموزید و مهارت های خود را با این مدارس شبانه روزی در استرالیا افزایش دهید که به شما کمک می کند استقلال خود را تمرین کنید و در عین حال بر پیشرفت خود نظارت کنید. این به شما کمک می کند دیدگاه خود را متنوع کنید و با تعامل با افراد مختلف از پیشینه های فرهنگی مختلف، چه محلی و چه دانشجویان خارجی، از طریق دیگران بیاموزید.

چگونه شبکه آموزش استرالیا می تواند به شما کمک کند؟

شما می توانید در جستجوی وب سایت های مختلف در زمان و تلاش زیادی صرفه جویی کنید تا مدرسه شبانه روزی مناسب خود را پیدا کنید. شبکه آموزش استرالیا چندین مدرسه شبانه روزی را در استرالیا جمع آوری کرده است که خدمات عالی ارائه می دهند، بنابراین شما می توانید به راحتی انتخاب کنید که کدام مدرسه مورد علاقه شماست. شما می توانید مکان مورد نظر خود در استرالیا، جنسیت مورد قبول مدرسه شبانه روزی، برنامه های بورسیه تحصیلی و بسیاری موارد دیگر را انتخاب کنید! شبکه آموزش استرالیا با ارائه اطلاعات لازم به شما در انتخاب یک مدرسه شبانه روزی در استرالیا کمک می کند. این به شما در انتخاب درست کمک زیادی می کند، بنابراین می دانید که چگونه یک مدرسه شبانه روزی را در استرالیا انتخاب کنید که مناسب شما باشد.

بیشتر بدانید <>>>>   دانشگاه های برتر استرالیا

چگونه یک مدرسه شبانه روزی در استرالیا انتخاب کنیم؟

انتخاب مدرسه شبانه روزی مناسب برای ثبت نام اکنون در کف دست شماست. چندین عامل وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید تا به شما در شناسایی مدرسه شبانه روزی مناسب برای خود کمک کند.

در شکل زیر به برخی از مدارس شبانه روزی در استرالیا اشاره شده است.

مدارس شبانه روزی در استرالیا

کیفیت تحصیل در مدارس شبانه روزی استرالیا

آموزش در استرالیا بسیار مورد توجه است و مدارس شبانه روزی خصوصی تلاش می کنند تا بهترین محیط آموزشی را برای دانش آموزان در هر سطوح و توانایی ها فراهم کنند. مدارس شبانه روزی عالی در استرالیا در اکثر شهرها برای دانش آموزان از مقطع ابتدایی (دبستان) تا پایان دبیرستان در دسترس است. اکثر مدارس شبانه روزی جنسیت خاصی دارند و دارای استاندارد بسیار بالایی از امکانات زندگی، امکانات فعالیت های فوق برنامه مانند زمین های ورزشی و کلاس های درس پر از آخرین فن آوری و ابزار برای ارائه بهترین آموزش به هر دانش آموز هستند. مدارس شبانه روزی خصوصی بسیاری از فعالیت های فوق برنامه مختلف از جمله موسیقی، نمایش، هنر، ورزش های تیمی و انفرادی، شطرنج و بازی های دیگر را ارائه می دهند. اینها به دانش آموزان مدارس شبانه روزی کمک می کند تا اوقات غیر کلاسی را با فعالیت های لذت بخش پر کنند.

استانداردهای زندگی در استرالیا به طور کلی بالا است و از آنجایی که ثروتمندترین کودکان استرالیایی در مدارس شبانه روزی خصوصی تحصیل می کنند، این مدارس بهترین امکانات زندگی را برای کودکان با پذیرایی عالی، نظافت و سرپرستان خانه فراهم می کنند. از سوی دیگر باید گفت که مدارس استرالیا همگی دارای برنامه های درسی بسیار بالایی برای تدریس هستند و معلمان باید قبل از اینکه به دانش آموزان به تنهایی آموزش دهند باید مدرک دانشگاهی در تدریس داشته باشند، به علاوه تدریس عملی تحت نظارت. مکان های مدارس شبانه روزی خصوصی بسیار مورد توجه معلمان است، به این معنی که مدارس با تجربه ترین و حرفه ای ترین معلمان را انتخاب می کنند.

بیشتر بدانید <>>>>   ثبت شرکت در استرالیا

در جدول زیر به برنامه های درسی عمومی مدارس شبانه روزی استرالیا  اشاره شده است.

موسیقیجغرافیاهنر و ورزش
ریاضیاتتاریخعلوم اجتماعی
زبان انگلیسیعلوممطالعات رسانه

ویژگی های تحصیل در مدارس شبانه روزی استرالیا

در استرالیا سیستم مدرسه به شدت توسط مقامات کنترل می شود: 70٪ موسسات آموزشی دولتی هستند، بنابراین اگر هدف یافتن بهترین مدارس شبانه روزی در استرالیا برای کودکان و دانش آموزان است، باید در بین 30٪ موسسات خصوصی جستجو کنید.  مدارس دولتی استرالیا به طور کلی نمی توانند آموزش مدارس شبانه روزی را ارائه دهند، فقط کلاس های بعد از ظهر. تا آنجا که به خصوصی ها مربوط می شود، بسیاری از آنها به عنوان مدارس شبانه روزی کار می کنند. امروزه در استرالیا حدود 10000 موسسه آموزش متوسطه وجود دارد و مدارس شبانه روزی خصوصی به عنوان معتبرتر و نخبه شناخته می شوند. کیفیت آموزش، اصول اولیه و برنامه ها به همان اندازه با دولت بالا است. در سطح مدارس و مزایای متمایز رویکرد فردی به هر دانش آموز و یک پایگاه مادی قدرتمند از کلاس ها است.

هنگام تعجب که کدام مدرسه استرالیایی برای یک کودک بهترین است، باید 2 عامل را در نظر بگیرید: سیاست جنسیتی موسسه و مسئله زبان. مدارس شبانه روزی در استرالیا بر اساس جنسیت به 3 نوع تقسیم می شوند: مختلط; برای دختران؛ برای پسران در مورد بحث زبان: هنگام ورود به مدرسه خصوصی خصوصی، مدرک آیلتس (حداقل 5) یا تافل (حداقل 500) مورد نیاز است. برخی از مهمانسراها دوره های زبان ویژه ای دارند که می توانید قبل از شروع تحصیل، زبان انگلیسی خود را تقویت کنید. اگر برای شرکت در کلاس های مقدماتی زبان وقت ندارید، نگران نباشید: این امر مانعی برای یادگیری در اینجا نخواهد بود. کل فرآیند مطالعه به سه ماهه تقسیم می شود که هر یک 12 هفته طول می کشد. شرایط دیگر مدارس شبانه روزی استرالیا را می توانید از مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، جویا شوید.

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
‫0/5 ‫(0 نظر)
بیشتر بدانید <>>>>   مشکلات زندگی در استرالیا
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا