نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

تحصیل به زبان انگلیسی در استرالیا

بسیاری از دانشجویان بین ‌المللی که به استرالیا مهاجرت می کنند، برای بهبود مهارت ‌های خود و مسلط شدن به زبان، تحصیل به زبان انگلیسی در استرالیا را شروع می ‌کنند. پس از دوره زبان انگلیسی، انتقال به دانشگاه یا یکی از دوره های آمادگی آزمون زبان حرفه ای مانند آیلتس، PTE، تافل یا کمبریج آسان است. هزینه دوره های زبان بسته به دانشگاه و سطح انگلیسی آن و همچنین نوع دوره زبان انگلیسی (به عنوان مثال انگلیسی عمومی یا دوره آمادگی برای امتحان) می تواند بسیار متفاوت باشد. قیمت ها از 180 تا 420$ (دلار) در هفته متغیر است. اگر می خواهید انگلیسی به صورت تمام وقت در استرالیا تحصیل کنید، باید برای ویزای دانشجویی ELICOS  دوره فشرده زبان انگلیسی برای دانشجویان خارج از کشور) (زیر کلاس 500) درخواست دهید.

تحصیل بدون مدرک زبان در استرالیا

تحصیل به زبان انگلیسی در استرالیا
تحصیل به زبان انگلیسی در استرالیا

اما به طور کلی مطالعات عمومی انگلیسی می تواند به بهبود موارد زیر کمک کند:

مهارت های خواندن، نوشتن و گوش دادن

مهارت های گفتاری و روانی

ساختار، دستور زبان، واژگان و اصطلاحات

راهبردهای ارتباط و گفتگو

تلفظ

اگر در حال حاضر به استرالیا مهاجرت نکرده اید و می خواهید بهترین گزینه های دوره زبان انگلیسی را برای خود بدانید، لطفا با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید تا تصمیماتی آگاهانه تر را اتخاذ کنید.

ویزای تحصیل به زبان انگلیسی در استرالیا

قوانین ویزای شما است که توسط دولت استرالیا تعیین می شود. مهم است که شرایط ویزای خود را درک کنید، زیرا وزارت امور داخلی (امور داخلی) ممکن است ویزای شما را در صورت نقض آنها لغو کند. در این زمینه باید شروطی رعایت شوند که عبارتند از: برنامه خود را در مدت زمان مورد انتظار تکمیل کنید. این شرط ویزای دانشجویی شما است که برنامه خود را در مدت زمان مورد انتظار تکمیل کنید. مدت زمان مورد انتظار بر اساس بار مطالعه تمام وقت 18 واحد در هر ترم است و در مدرک تأیید ثبت نام شما منعکس می شود. اگر مطابق با ساختار برنامه یا برنامه تحصیلی خود مطالعه نکنید، خود را در معرض خطر عدم تکمیل مطالعه خود تا تاریخ پایان در CoE قرار خواهید داد. اگر برای تکمیل مدرک خود به زمان بیشتری نیاز دارید، باید تأییدیه ثبت نام خود را تمدید کنید.

بیشتر بدانید <>>>>   مهاجرت تحصیلی به استرالیا

درخواست های تمدید CoE فقط در شرایط بسیار محدودی مانند شرایط ارائه شده در جدول زیر پذیرفته می شوند.

1دلایل پزشکی (شواهد مورد نیاز)
2دوره (های) نهایی ناموفق یا دوره های گاه به گاه ناموفق در طول برنامه
3دلیل یک استراتژی مداخله، بار مطالعه کاهش یافته است
4مرخصی تایید شده
5دوره های پیش نیاز موجود نیست

اگر بخواهید مطابق با ساختار برنامه یا برنامه مطالعه شخصی خود ثبت نام نکنید، برنامه CoE تایید نخواهد شد. برای درخواست تمدید CoE خود باید فرم درخواست CoE را پر کنید و آن را برای ارزیابی به مدیر برنامه خود ارائه دهید. شرط دیگر این است که برای حفظ ثبت نام، باید مطابق با ساختار برنامه یا برنامه تحصیلی خود ثبت نام کنید (به طور کلی یک بار مطالعه تمام وقت 18 واحد در هر ترم). در هر دوره تحصیلی اجباری باید حداقل در یک دوره داخلی (حضوری) ثبت نام کنید.

راهنمایی ابهامات ویزای تحصیل به زبان انگلیسی در استرالیا

اگر در مورد ثبت نام خود مطمئن نیستید، می توانید با مدیر برنامه خود تماس بگیرید. اگر برای ثبت نام به کمک نیاز دارید، می توانید با مرکز پردیس تماس بگیرید. وزارت امور داخله همچنین از شما می‌ خواهد که ثبت‌ نام در دوره ‌های ثبت ‌شده هم سطح یا در سطح بالاتر از دوره ثبت‌ شده ‌ای است که برای آن ویزا دریافت کرده‌اید، ادامه دهید. یک نکته مهم برای موفقیت در تحصیل در دانشگاه های استرالیا این است که به پیشرفت تحصیلی رضایت بخشی دست پیدا کنید. چراکه دانشگاه پیشرفت تحصیلی دانشجویان را بررسی می کند و دانشجویانی را که در معرض خطر پیشرفت تحصیلی نامطلوب هستند شناسایی می کند. اگر نتوانید شرایط پیشرفت تحصیلی رضایت بخش را برآورده کنید، دانشگاه ملزم خواهد بود که شما را به وزارت امور داخلی گزارش دهد که تأییدیه ثبت نام شما را لغو می کند.

نکته دیگر اینکه در طول فرآیند ثبت نام برای تحصیل زبان انگلیسی در استرالیا، تغییر آدرس و جزئیات تماس را اطلاع دهید. برای اطمینان از دریافت اطلاعات مهم از وزارت امور داخلی و برآوردن شرایط ویزای دانشجویی خود، باید ظرف 7 روز به دانشگاه اطلاع دهید. همچنین هر گونه جزئیات تماس جدید، از جمله شماره تلفن، آدرس ایمیل و جزئیات تماس اضطراری. اگر جزئیات آدرس خود را به روز نکنید و مشکلی در ویزای شما وجود داشته باشد، ارتباط ارسال شده توسط وزارت امور داخله را دریافت نخواهید کرد و ممکن است ویزای شما لغو شود. اگر ویزای دانشجویی شما برای تحصیل در دانشگاه استرالیای جنوبی گرفته شده است و می خواهید در یک ارائه دهنده آموزشی دیگر تحصیل کنید، باید با مشاوران دانشجویی (بین المللی) تماس بگیرید و فرم مناسب را پر کنید.

بیشتر بدانید <>>>>   ثبت شرکت در استرالیا

تحصیل پیش متوسط و متوسط زبان انگلیسی در استرالیا

افرادی که در سطح مقدماتی و متوسط (B1 و B2) زبان انگلیسی هستند، از یک زبان خارجی در سطح متوسط استفاده می کنند. آنها به راحتی می توانند با افراد بومی یک زبان خارجی ارتباط برقرار کنند. افرادی که از زبان انگلیسی در سطوح B1 و B2 استفاده می کنند، چه مهارت های زبانی را متمایز می کنند؟ پیام اصلی متون ساده در مورد موضوعات آشنا، از جمله کار، تحصیل یا اوقات فراغت را درک می کند. اهمیت موضوعات اصلی موجود در عبارات پیچیده در مورد موضوعات خاص و انتزاعی، از جمله بحث های اساسی در زمینه تخصصی خود را درک می کند. می تواند در بیشتر موقعیت هایی که هنگام سفر به مکان هایی که در آن انگلیسی صحبت می شود پیش می آید، مقابله کند. می تواند متون ساده و منسجمی را در مورد موضوعات شناخته شده یا در محدوده مورد علاقه خود ایجاد کند.

 قادر به برقراری ارتباط روان و خودانگیخته برای انجام مکالمه با زبان مادری یک زبان خاص، بدون هیچ تلاش خاصی از طرف هیچ یک از طرفین است. می تواند ضمن توضیح دیدگاه خود در مورد موضوعی خاص و در نظر گرفتن مزایا و معایب گزینه های مختلف، اظهارات واضح و مفصلی را بیان کند.

 تحصیل زبان انگلیسی متوسط و پیشرفته در استرالیا

افرادی که در سطوح بالای متوسط و پیشرفته (C1 و C2) انگلیسی هستند، به یک زبان خارجی مسلط هستند. آنها قادر به انجام کارهای پیچیده و کارهای مطالعاتی هستند. افرادی که از زبان انگلیسی در سطوح C1 و C2 استفاده می کنند، چه مهارت های زبانی را متمایز می کنند؟ طیف وسیعی از جملات طولانی تر را درک می کند و معنای پنهان آنها را می بیند. خود را روان و خود به خود بیان می کند و به راحتی واژگان مناسب را پیدا می کند آزادانه از یک زبان خارجی در میان دوستان، در حین تحصیل یا در محل کار استفاده می کند. می تواند عبارات واضح، با ساختار و جزئیات را در مورد موضوعات پیچیده فرموله کند، در حالی که به درستی از الگوهای سازماندهی عبارات، خط فاصله و حروف ربط استفاده می کند.

بیشتر بدانید <>>>>   ویزای همراه استرالیا

می تواند اطلاعات و استدلال های منابع کتبی و شفاهی مختلف را خلاصه کند و محتوای آنها را به طور مداوم و منطقی منتقل کند. اگر افراد وارد سطح آیلتس شوند، دوره های آمادگی آزمون های جامع در استرالیا هستند تا به شما کمک کنند تا به بالاترین نمره ممکن در آزمون رسمی آیلتس دست یابید. 2 آزمون مختلف آیلتس در استرالیا وجود دارد. دانشگاهی و عمومی. آکادمیک برای دانش آموزانی است که در حال تکمیل آزمون هستند تا در یک ارائه دهنده آموزش پذیرفته شوند، در حالی که عمومی برای ویزا است. این آزمون چهار مهارت گفتاری، شنیداری، خواندن و نوشتن را ارزیابی می کند. شما به طور جداگانه در هر باند امتیاز می گیرید.

تحصیل به زبان انگلیسی برای کار در استرالیا

در استرالیا، دوره انگلیسی برای کسب و کار به دانشجویان این فرصت را می دهد تا مهارت های انگلیسی را که برای انجام تجارت در یک محیط جهانی به آن نیاز دارند بیاموزند. این دوره برای افرادی طراحی شده است که حداقل زبان انگلیسی متوسطی دارند. دوره ها معمولا به ترم هایی تقسیم می شوند که زمینه های مختلفی مانند مدیریت، خدمات مشتری، فروش، بازاریابی و همچنین مدیریت و منابع انسانی را پوشش می دهند. شما می توانید یک ترم خاص را انتخاب کنید یا یک دوره کامل را که تمام حوزه های تجاری را پوشش می دهد تکمیل کنید. دوره معمولاً از ترم های 4 هفته ای تا 12 هفته طول می کشد.

English for Teachers دوره ای برای افرادی است که می خواهند انگلیسی تدریس کنند، اما زبان اصلی آنها انگلیسی نیست. برای معلم شدن، کسب صلاحیت حرفه ای مناسب به عنوان معلم ضروری است.  این دوره درها را به روی همه کشورهای جهان باز می کند زیرا برای معلم شدن دیگر لزوماً نیازی به صحبت به زبان مادری ندارید.

در شکل زیر چند دوره انگلیسی برای کار در استرالیا طرح شده است.

 انگلیسی برای کار در استرالیا

علاوه بر این English for Healthcare and Nursing دوره ای است که برای ارائه مهارت های زبانی به دانش آموزان برای کار در مراکز مراقبت بهداشتی طراحی شده است و آنها را برای نیازهای زبان حرفه ای صنعت آماده می کند. دانشجویان در این دوره بر موضوعات پرستاری و مهارت های ارتباطی حرفه ای مرتبط با مسیر شغلی خود تمرکز خواهند کرد. هدف این دوره اصطلاحات پزشکی و مهارت‌های ارتباطی در محل کار مانند پذیرش بیمار یا توضیح دادن تحویل است. میانگین دوره 15 هفته و 4 روز در هفته است. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده هستند تا سایر دوره های آموزش انگلیسی در استرالیا را به شما معرفی نمایند.

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
بیشتر بدانید <>>>>   مهاجرت تحصیلی به استرالیا
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا