نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

تحصیل در مجارستان، بدون نگرانی از مدرک زبان

تحصیل بدون مدرک زبان مجارستان
تحصیل بدون مدرک زبان مجارستان

تعداد زیادی از دانشجویان بین المللی از سراسر جهان مجارستان را برای تحصیل بدون مدرک زبان در مجارستان انتخاب می کنند. چراکه مجارستان یکی از کشورهای مدرن، امن و محبوب است. در این کشور فقط دانشگاه های دولتی می توانند شهریه رایگان ارائه دهند. این خبر خوبی است زیرا دانشجویان بین المللی می توانند به بیمه نامه های درمانی رایگان دسترسی داشته باشند. تحصیل در مجارستان نه تنها مکان مناسبی برای دانشجویان بین المللی برای دریافت تحصیلات با کیفیت بالا است، بلکه مکانی برای مجموعه ای از بورس های تحصیلی بین المللی برای آینده ای روشن و فرصت های متحول کننده زندگی برای هر کسی است.

دانشجویان قادر خواهند بود در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، کارشناسی ارشد یک ساله و دکتری تمام وقت تحصیل کنند. برنامه های تحصیلی در یکی از برترین دانشگاه های دولتی مجارستان از جمله اهدافی است که موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تلاش است تا بستر لازم آن را برای متقاضیان تحصیل بدون مدرک زبان، شکل دهد.

تحصیل بدون مدرک زبان در دانشگاه Szeged مجارستان

دانشگاه سگد دانشگاه Szeged یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی در شهر Szeged مجارستان است که پذیرای دانشجویان بین المللی از 115 کشور می باشد. دانشگاه Szeged یک موسسه آموزش عالی معتبر، غنی از سنت های متعهد به حفظ آموزش با کیفیت در تمام سطوح از جمله کارشناسی، کارشناسی ارشد، برنامه های دکترا، تخصص های آموزش عالی، آموزش های خاص پیشرفته، ارائه مراقبت های بهداشتی با کیفیت، تحقیقات پایه و کاربردی، تحقیقات و توسعه، هنرهای زیبا و موسیقی است. این یک دانشگاه تحقیقاتی با 12 دانشکده است که 700 حوزه تحقیقاتی را در 19 دانشکده دکتری پوشش می دهد. این دانشگاه برنامه های مدرک بین المللی را در مقاطع لیسانس، کارشناسی ارشد و دکترا در زمینه های تحصیلی زیر ارائه می دهد

بیشتر بدانید <>>>>   شغل پردرآمد در مجارستان

دوره های آموزشی تحصیل بدون مدرک زبان در دانشگاه سگد مجارستان در جدول زیر اشاره شده است.

حقوق و علوم سیاسیعلوم طبیعیتجارت و اقتصاد
ریاضی و انفورماتیکعلوم اجتماعیمهندسی مواد غذایی
موسیقیکشاورزیعلوم انسانی

این دانشگاه بورسیه هایی مانند برنامه بورسیه تحصیلی Stipendium Hungaricum را برای کمک به دانشجویان از مناطق مختلف جهان برای حضور در دانشگاه ارائه می دهد. بورسیه های مختلف دیگری برای دانشجویان بین المللی در دانشگاه Szeged وجود دارد.

تحصیل بدون مدرک زبان در دانشگاه پچ مجارستان

دانشگاه پچ یکی از بزرگترین موسسات آموزش عالی مجارستان و مرکز دانش است. یکی از قدیمی ترین دانشگاه های کشور است. طیف گسترده ای از حوزه های آموزشی را با 10 دانشکده پوشش می دهد. دانشکده بازرگانی و اقتصاد، دانشکده علوم فرهنگی، آموزش و توسعه منطقه ای، دانشکده فنی و مهندسی و فناوری اطلاعات، دانشکده علوم بهداشت، دانشکده علوم انسانی و اجتماعی، دانشکده حقوق، دانشکده موسیقی و هنرهای تجسمی، دانشکده داروسازی، دانشکده علوم، دانشکده پزشکی هریک دوره هایی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بدون مدرک زبان انگلیسی  را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. اگر تحصیلات قبلی شما به زبان انگلیسی است، باید یک نامه مهارت انگلیسی از مدرسه یا دانشگاه خود پیوست کنید.

تحصیل بدون مدرک زبان در دانشگاه غرب مجارستان

این یک موسسه آموزش عالی دولتی در مجارستان است. Sopron محل دانشگاه غرب مجارستان است. بنابراین، آن را به عنوان دانشگاه سوپرون نیز می شناسند. سوپرون زندگی فرهنگی متنوعی دارد. این تنوع در مرکز شهر ظاهر می شود زیرا معماری آن ترکیبی از ویژگی های اروپای غربی و مجارستانی است. دانشگاه سوپرون دوره هایی را در دانشکده های زیر ارائه می دهد.

الکساندر لامفالوسی دانشکده اقتصاد

بندیک الک دانشکده پداگوژی

دانشکده جنگلداری

دانشکده مهندسی، علوم چوب و هنرهای کاربردی

بیشتر بدانید <>>>>   دانشگاه های برتر مجارستان

دوره هایی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بدون مدرک زبان انگلیسی برای دانشجویان بین المللی وجود دارد.  علاوه بر این دانشگاه، دانشگاه اروپای مرکزی یک دانشگاه تحقیقاتی خصوصی است که در اتریش، مجارستان و ایالات متحده معتبر است و دارای پردیس هایی در وین و بوداپست است. دانشگاه اروپای مرکزی یک موسسه تحقیقاتی و آموزشی پیشرفته است که به تحقیقات فکری مسئولانه اجتماعی و اخلاقی اختصاص دارد. دانشگاه اروپای مرکزی دوره هایی را در گروه های زیر ارائه می دهد.

گروه تاریخ، برنامه مطالعات ناسیونالیسم

گروه اقتصاد و بازرگانی

گروه مطالعات قرون وسطی

برنامه مطالعات ناسیونالیسم

اداره سیاست عمومی

گروه مطالعات جنسیت

گروه علوم و سیاست های محیطی

تحصیل بدون مدرک زبان در دانشگاه های دیگر مجارستانved

دانشگاه Szent István دانشگاه کشاورزی و علوم زیستی مجارستان یک دانشگاه فناوری در مجارستان است. دفتر مرکزی و پردیس اصلی آن در حدود 30 کیلومتری پایتخت، بوداپست، در شهر گودولو مجارستان مرکزی واقع شده است. پردیس های دیگر در بوداپست، بکشسابا، گیولا، جازبرنی و اسزارواس مستقر هستند. دانشگاه Szent István دوره هایی را در دانشکده های زیر ارائه می دهد.

دانشکده علوم غذایی

 دانشکده علوم باغبانی

 دانشکده معماری منظر و شهرسازی

دانشگاه دبرسن یک دانشگاه واقع در دبرسن مجارستان است که موقعیت تحصیل بدون زبان را فراهم می کند. این دانشگاه قدیمی ترین موسسه آموزش عالی مستمر در مجارستان است که دارای چهار پردیس اصلی در دبرسن است. قدیمی ترین آنها پردیس اصلی است که اکثر دانشکده هایی مانند علوم و فناوری، علوم انسانی، موسیقی و پزشکی را در خود جای داده است. دانشکده کشاورزی و علوم غذایی و مدیریت محیط زیست و دانشکده اقتصاد و بازرگانی در پردیس کوچکتری در خیابان Böszörményi هستند. دانشگاه دبرسن برنامه های بیش از 80 درجه ای را ارائه می دهد که به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس می شوند: از جمله برنامه های بنیادی، برنامه های کارشناسی، برنامه های تحصیلات تکمیلی و برنامه های دکترا.

دانشگاه دبرسن دوره هایی را در دانشکده های زیر بدون در نظرگیری مدرک زبان ارائه می دهد.

بیشتر بدانید <>>>>   حقوق ماهیانه کار در مجارستان

دانشگاه های آموزش دهنده زبان در مجارستان

اگر علاقه مند به یادگیری زبان مجارستانی هستید، چندین گزینه برای شروع به صورت حضوری و آنلاین دارید. موسسات زیادی وجود دارند که دوره های مجارستانی را برای خارجی ها ارائه می دهند و در اینجا لیستی از برخی از آنها را تهیه کرده ایم.

موسسه فرهنگی بالاسی

یکی از ماموریت های این موسسه مدیریت آموزش مجارستان در سراسر جهان است. آنها دوره های کوتاه مدت و بلند مدت را برای دانشجویان خارجی ارائه می دهند که شامل یک دانشگاه تابستانی طولانی مدت 4 هفته می شود که در آن دانش آموزان با فرهنگ و آداب و رسوم مجارستان آشنا می شوند و همچنین در کلاس های فشرده زبان مجارستانی به مدت بیش از 3 ساعت در روز شرکت می کنند. دانشجویان می توانند از واحدهای کسب شده در دانشگاه تابستانی در دانشگاه های خود استفاده کنند.

دانشگاه پچ

مرکز مطالعات بین المللی دانشگاه پچ دوره های مجارستانی را برای دانشجویان خارجی در طول سال ارائه می دهد و برای هرکسی که مایل به یادگیری زبان مجارستانی است باز است. آنها دوره های زبان را در طول ترم پاییز و بهار شامل 48 ساعت تماس ارائه می دهند. این دانشگاه در طول تعطیلات تابستانی نیز یک برنامه تابستانی ارائه می دهد که می تواند امتیاز بیشتری برای تحصیل به شما بدهد.

دانشگاه سگد

دانشگاه Szeged یک دوره مقدماتی فشرده دو ترم را برای دانشجویان خارجی که مایل به تحصیل در دانشگاه مجارستان هستند ارائه می دهد. این برنامه زبان و فرهنگ مجارستانی برای دانش آموزانی ایده آل است که می خواهند نه تنها با زبان بلکه با فرهنگ محلی نیز آشنا شوند. دانشگاه تابستانی 4 هفته ای شامل برنامه های فرهنگی و کلاس های 90×6 دقیقه ای هر روز است.

کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای انجام امور پذیرش شما در دانشگاه های مجارستان و طی روند ادارای و قانونی مهاجرت تحصیلی شما، آمادگی خود را اعلام می نمایند.

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
‫0/5 ‫(0 نظر)
بیشتر بدانید <>>>>   ثبت شرکت در مجارستان
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا