نادر ایرانیان
سفیران ویزامهاجرت ، ویزا، اقامت

بدنیا آوردن بچه در کانادا

بدنیا آوردن بچه در کانادا

بدنیا آوردن بچه در کانادا چه مقدار هزینه دارد ؟ آیا با تولد بچه در کانادا پدر و مادر هم می توانند اقامت بگیرند؟آیا دانشجویانی که برای تحصیل به کانادا مهاجرت می کنند با تولد فرزند به اقامت می رسند؟یعنی از لحاظ بیمه یا مخارج بیمارستان و هزینه های نگهداری بچه یا شهروندی نوزاد،آیا دولت کانادا تسهیلاتی در نظر گرفته است ؟ هزینه زایمان در کانادا چند هزار دلار خواهد شد؟آیا تولد در کانادا می تواند به گرفتن اقامت دایم در کانادا کمک کند؟

قانون تولد فرزند در کانادا

بدنیا آوردن بچه در کانادا چه مزایایی برای پدر و مادر دارد؟

سوالات زیادی در این راستا از وکلا و مشاورین ما شده است که خواندن این نوشتار ابهامات شما را رفع می نماید.

در اینجا با بیان برخی مثال ها به بررسی موضوع تولد فرزند در کانادا و آثار اقامتی و تابعیتی آن می پردازیم.

مثال برای بدنیا آوردن بچه در کانادا

به طور خلاصه می توان گفت بچه ای که در کانادا بدنیا بیاد، در واقع سی تی زن کاناداست، یعنی شهروند کانادایی محسوب می شود.اگر شما بچه ای را در کانادا بدنیا بیاورید یک سری تسهیلات شامل فرزند شما خواهد شد زیرا که او شهروند کانادا محسوب می شود .اما این تسهیلات مختص فرزندتان می باشد و پدر و مادر بواسطه بدنیا اوردن بچه شامل کمک خاصی نمی شوند.

بیشتر بدانید <>>>>   اقامت کانادا با خرید سهام - ویزای سرمایه گذاری

یعنی این که اگر شما بواسطه ویزای تحصیلی در کانادا باشید و بچه تان را در خاک کانادا بدنیا بیاوریداگر مدت زمان ویزای تحصیلی تان 5 روز مانده باشد بدین دلیل که زایمان کرده اید به شما کمکی نمی شود.پس از 5 روز از کانادا باید بروید. یعنی تولد فرزند در کانادا دلیل نمی شود که شما در کانادا اقامت کنید و بمانید.

تولد در کانادا (بدنیا آوردن بچه در کانادا) با ویزای تحصیلی کانادا

دانشجویان خارجی حین تحصیل چنانچه بچه دار شوند، فرزند آنها پاسپورت (تابعیت) کانادایی خواهد گرفت.البته شما باید یه نکته ای خاص دیگری توجه داشته باشید که اگر زایمان کنید دیگر نمی توانید به دانشگاه بروید.پس اگر شما به دانشگاه نروید با توجه به نوع اقامت تحصیلی امکان دارد ویزای تحصیلی شما باطل شود.

پس تنها راهکار برای شما جهت ماندن و اقامت در کانادا ادامه تحصیل و یا تبدیل اقامتتان به اقامت کاری در کاناداست. باید تحصیلتان ادامه داشته باشد و ویزای تحصیلی تان را حفظ نمائید تا در ادامه بتوانید به اقامت دست یابید.با تولد فرزند در حین تحصیل نمی توان به اقامت رسید، به طور خلاصه می توان گفت تولد فرزند برای او پیامد مثبت دارد.مهاجرت تحصیلی به کانادا می تواند در هزینه های زایمان شما نسبت به ویزای توریستی کاهش ببخشد.

هزینه زایمان در کانادا چقدر می شود؟

چنانچه شما اقامت کانادا را ندارید زایمان برای شما هزینه خواهد داشت یعنی برای کسانی که اقامت کانادا دارند هزینه زایمان، رایگان هست.اما معمولا در کانادا بیمه ها، با ویزاهای کاری موقت و تحصیلی و … هزینه زایمان را تامین نمی کنند.

بیشتر بدانید <>>>>   مهاجرت به کانادا زیر 18 سال

شما باید خود برای تامین هزینه ها پشتوانه مالی داشته باشید، هزینه ها بصورت ازاد از شما گرفته می شود.اما اینکه این هزینه ها رو بتوان دقیق حساب کرد واقعا کارسختی است و نمی توان برای آن از پیش برنامه ریزی کرد.شاید مدت بستری شما دو شب یا یک هفته طول بکشد یا اینکه زایمان بصورت طبیعی یا به صورت سزارین باشد.

در این زمینه بطور میانگین هزینه تقریبی را بین 18 تا 30 هزار دلار برای یک زایمان معمولی می شود تخمین زد.پس توصیه می شود که اگر واقعا دغدغه مالی دارید به این ارقام  بصورت نسبی بنگرید. سایر هزینه های پیش بینی نشده ای که ممکن است اتفاق بیفتد را هم در نظر بگیرید.

مزایای تولد بچه در کانادا 

فرزند بلافاصله تابعیت کانادایی می گیرد و تولد او می تواند سال های خیلی بعد برای پدر و مادر هم تاثیرات مثبتی داشته باشد.شما بعد از زایمان دارای مرخصی با حقوق بین 17 تا 52 هفته خواهید بود که اکثر کارفرمایان این حمایت را دارند.بعد از زایمان، مزایایی را برای مادران و والدینی که به تازگی صاحب فرزند شده اند قایل می شوند. طی این مدت زمان یکی از دو همسر می تواند درخواست بیمه حقوق برای مدت 15 هفته را داشته باشد.

عموما بیمه حقوق 55% از حقوق هفتگی تا حداکثر 485 دلار کانادا میزان پرداخت در هفته می باشد.این امکان وجود دارد که والدین ( پدر و مادر) همچنین می توانند این زمان استراحت را بین خود تقسیم کنند.

این کشور در حال حاضر با توجه به نیاز به مهاجر از بهترین گزینه ها برای مهاجرت محسوب می گردد.در این مورد خواندن این مقاله هم ممکن برای شما سودمند باشد :
اقامت کانادا از طریق تولد

بیشتر بدانید <>>>>   بهترین شهرهای کانادا برای مهاجرت

کمک هزینه تولد فرزند در کانادا

تغییرات مهاجرت به کانادا

مشاوره مهاجرتی

Position: امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان
Phone: 02191003232
Location: تهران
آدرس ما: تهران : خیابان ميرداماد ميدان مادر – خیابان سنجابي پلاك بيست طبقه سه واحد نه
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و متشکل از واحدها و دپارتمان های مختلف حقوقی از جمله حقوق بین الملل در زمینه های اقامت و تابعیت و مهاجرت از طریق تحصیل و کار و کارآفرینی و…فعالیت کرده و بالاترین آمار موفقیت را در این زمینه درایران دارا میباشد. پذيرش تحصيلى مهاجرت كارى پروژه هاى سرمايه گذارى شماره تماس ☎️ 02191003232
‫0/5 ‫(0 نظر)
بیشتر بدانید <>>>>   چرا کشور کانادا برای تحصیل مناسب است؟
امور مهاجرتى به ٥ قاره جهان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیتی حقوقی مستقل و...

[instagram-feed feed=15]

‫0/5 ‫(0 نظر)
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها