مشکلات زندگی هلند

پیش از پرداختن به  مشکلات زندگی در هلند بیایید با یک نکته مثبت شروع کنیم! اگر تصمیم به مهاجرت به هلند داشته باشید چه چیزی می توانید منتظر باشید؟ هلند کوچک است و به راحتی می توانید در اطراف آن رفت و آمد کنید. شما می توانید از یک طرف به طرف دیگر در کمتر از 3 ساعت سفر کنید. اگر می خواهید خانه جدید خود را کاوش کنید، بسیار عالی است، زیرا هیچ سفر طاقت فرسایی با ماشین و نیازی به سوار شدن به هواپیمای داخلی وجود نخواهد داشت. علاوه بر این، همه چیز با قطار قابل دسترسی است و به شرطی که چیپ کارت OV داشته باشید – خیلی گران نیست. هلند نیز بین بلژیک و آلمان قرار گرفته است، به این معنی که اگر به دنبال یک فرصت سفر ارزان یا یک تعطیلات آخر هفته هستید، واقعاً مجبور نیستید برای آن راه دور بروید.

مشکلات زندگی در هلند
مشکلات زندگی در هلند

از سوی دیگر کیفیت آموزشی بالایی دارد و بسیاری از مردم در نهایت با نمرات خوب دانشگاه را ترک می ‌کنند و به مشاغلی با درآمد خوب می‌ روند یا به دانشگاه می‌ روند. هلند همچنین دارای نرخ بالایی از افراد دارای مدرک فوق لیسانس است. از سوی دیگر یک کشور بین المللی دوستانه است. اگر نمی‌ خواهید فرزندتان را از طریق یک مدرسه معمولی هلند بگذرانید، در مورد مدارس بین ‌المللی در هلند نیز انتخاب ‌های زیادی وجود دارد و هلندی ها، مردمانی دارای بهترین انگلیسی زبان های غیر بومی در جهان هستند و هلند در واقع بهترین سطح مهارت انگلیسی را در بین کشورهای غیر بومی دارد، به این معنی که اگر به دنبال فرار از وطن خود هستید، این مکان عالی است. حال می توانید از خلال این مقاله نگارش شده از سوی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با واقعیات دیگری درباره هلند آشنا شوید.

چالش ها و مشکلات زندگی در هلند

بیایید برخی از چالش های بالقوه ای را که ممکن است تجربه کنید بحث کنیم تا بتوانید مطابق با آن آماده شوید که عبارتند از:

بیشتر بدانید >>>   تحصیل با مدرک دیپلم در هلند

1. مالیات بالا

نرخ مالیات در هلند فوق العاده بالا است زیرا یک کارگر مجرد 36.1٪ مالیات دارد. هلند در بین 38 کشور عضو OECD از نظر مالیات های بالا رتبه 22 را دارد و درآمد و تامین اجتماعی 70% از کل گوه مالیاتی را تشکیل می دهد. زوج های دارای دو فرزند 29.1% مالیات می پردازند. علاوه بر این، دولت مزایایی را برای کودکان فراهم می کند تا زندگی والدین را کمی آسان تر کند.

2. احساس نژادپرستی

متأسفانه، نژادپرستی در هلند بسیار زنده است. در سال 2011، 2695 گزارش از نژادپرستی یا انگیزه های نژادپرستانه وجود داشت. با این حال، گزارش ها از آن زمان تا زمانه حاضر به حدود 1433 گزارش کاهش یافته است. بیشتر حوادث نژادی در اطراف بزرگترین شهرها، روتردام و آمستردام رخ می دهد. شما اغلب در طول مصاحبه های شغلی یا بحث های اجتماعی متوجه نژادپرستی خواهید شد.

3. بحران مسکن

بحران مسکن دیوانه کننده در هلند وجود دارد. از این رو، بسیار مهم است که قبل از نقل مکان برای زندگی در اینجا به دنبال مکانی باشید.آپارتمان های موجود یا مبله هستند یا بدون مبله. قیمت های دیوانه وار اجاره خانه های مبله را همراهی می کند. ممکن است معامله ای به نظر برسد، اما هنگام اجاره خانه بدون مبله، باید همه چیز از جمله فرش و لوازم ضروری را خریداری کنید. علاوه بر این، مالکان از مشکل مسکن سوء استفاده می کنند و از مستاجران خود هزینه اضافه می گیرند.

در جدول زیر به چند چالش دیگر در هلند پرداخته شده است.

بیشتر بدانید >>>   مهاجرت کاری به هلند
آب و هوای بد دوره ایهوای گرم از ژوئن تا سپتامبر
غیرقابل پیش بینی استفصل های ناسازگار

مشکل زبان و هزینه زندگی در هلند

همانطور که بیشتر هلندی ها می دانند، مکالمه انگلیسی کافی نیست. شما باید هلندی را یاد بگیرید زیرا اکثر توضیحات، اطلاعیه ها، موارد و بسته ها به زبان هلندی هستند. وقتی به مکان ‌هایی مانند سوپرمارکت یا ایستگاه ‌های قطار می‌ روید، تا زمانی که زبان را یاد بگیرید، باید از Google Translate استفاده کنید. در مورد هزینه زندگی باید گفت که نسبت به سایر کشورها، هزینه های زندگی بالا می باشد. همه چیز در هلند گران به نظر می رسد، از اجاره، غذا و خرید گرفته تا قیمت بلیط. هزینه بلیط های حمل و نقل عمومی بیشتر از خرید مواد غذایی برای شما خواهد بود. همچنین صنعت خدمات نیز گران است. بنابراین ممکن است لازم باشد خودتان تعمیرات جزئی را یاد بگیرید تا از صرف هزینه زیاد برای تعمیر چیزهای شکسته جلوگیری کنید.

داشتن ماشین در هلند جیب شما را خشک می کند. علاوه بر این، باید هزینه هایی مانند سوخت رسانی، سرویس، تعمیرات و بیمه را تامین کنید. بنابراین ممکن است لازم باشد در مورد رانندگی در ماشین خود تجدید نظر کنید. در کنار این خدمات به گونه ای ضعیف است که خدمات مشتری هلندی سطح صبر شما را آزمایش خواهد کرد. چالش دیگر، قوانین سختگیرانه است. چراکه  هلندی ها طبق قوانین بازی می کنند. قوانین و مقررات تعیین شده کاملاً رعایت می شود. برنامه ریزی و سازماندهی کاملاً جدی گرفته می شود زیرا اگر برای یک جلسه دیر آمدید، مهم نیست که چقدر گاه به گاه، باید به افراد لازم هشدار دهید. خودانگیختگی توسط هلندی ها به خوبی پذیرفته نمی شود.

بیشتر بدانید >>>   شغل پردرآمد درهلند

در شکل زیر سایر مشکلات زندگی در هلند توصیف شده است.

مشکلات شهری برای زندگی در هلند

مشکلات شهری برای زندگی در هلند

یکی از عیب های زندگی در فرهنگ شهری هلند این است که کافه ‌ها برای خرید قهوه و استراحت معمولاً بعد از ساعت 4 تا 5 تعطیل می ‌شوند و از آنجایی که اینجا روزها طولانی است، اگر می‌ خواهید عصر بیرون بروید و جایی بنشینید و استراحت کنید، فقط می‌ توانید رستوران ‌ها را پیدا کنید که باز هستند باز هم به دلیل فرهنگ، اکثر مردم بعد از کار شروع به گفتگو می کنند. نقطه ضعف دیگر ممکن است از نظر مهاجری مانند من کمی عجیب به نظر برسد، اما اگر نزدیک به مرکز شهر زندگی می کنید، گردشگران می توانند آزاردهنده باشند. به دلیل قانونی بودن مواد مخدر، گردشگران مزاحم ممکن است شما را آزار دهند. گاهی ساعت 4 صبح یا چیزی شبیه به آن، برخی زنگ او را به صدا در می‌آورند و بعد می‌ روند.

 اگرچه این اتفاق به ندرت رخ می دهد، اما همچنان می تواند شما را آزار دهد. اگر می خواهید مکانی برای خنک شدن پیدا کنید، باید به دنبال مکانی باشید که به مرکز نزدیک نباشد. مشکل دیگر این است که دوباره اگر نزدیک مرکز زندگی می کنید ممکن است با مشکل موش ها مواجه شوید. البته اقدامات متقابلی وجود دارد که تا حدی از آنها جلوگیری می کند، اما اگر اقدامات احتیاطی را انجام ندهید ممکن است اذیت شوید. به خصوص، اگر از آنها می ترسید، این ممکن است یک مشکل باشد. نکته دیگر اینکه مسافران در هلند باید مراقب باشند. این کشور پرجمعیت است و ساعت شلوغی را به یک مشکل واقعی برای کارگران تبدیل کرده است.  کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعاتی مختلف پیرامون فرهنگ زندگی در هلند دارند که در صورت مراجعه شما، آماده ارائه دانش خود به شما می باشند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها